2009. április 14., kedd

Húsvét hajnalán


Jó reggelt! Eléd jöttem,
várnod se keljen,
én ébresztelek ma reggel.
Nem hangos szóval,
csendesen, énekkel.Simogató kezekkel,
áldón, béke üzenettel.
Miért sírsz?
Nem vártál engem?
Három napja megüzentem.
A szenvedést elfeledtem,
csak neked hagyom emlékedben.
Feltámadtam!
Újból itt vagyok melletted,
testben, és lélekkel.
Nézd, kezeim sebekkel,
üdvösséged elvetettem.
Itt maradok közeledben,
hogy irgalmam el ne vesszen.
Kelj fel, kövess engem,
ne bajlódj az életeddel.
Dolgod, ha volt,
maradjon végezetlen.
Feledd, kit szerettél én helyettem,
tanulj meg szeretni,szeretetemmel.
Tanulj meg örülni énekeddel,
dicsekedni Isteneddel,
ki Allelujás jókedvedben,
áldás akar lenni embereknek.
Mond el az énekekkel,
hogy én éltem, megszenvedtem,
csak, hogy őket megmenthessem,
gonoszságaikra boríthasson
Atyám fátylat,
nagylelkű kegyelemmel.
(Naszádos József)

Nincsenek megjegyzések: