2012. február 25., szombat

Nekem szűk a világ



1 megjegyzés:

zöldmimóza írta...

Rózsi örök :)

Úgy voltunk rég,
minden elég.
Nem volt semmink, s nem volt túl sok hely még.
Lassanként nőtt indulatunk.
Lassan elhittük, hogy mindent megkapunk.
Elég volt szűk kis hely,hol összebújt két ember.
Szívünk melegéből semmi sem szállt el.
Így voltunk rég.
De megváltozunk.
Talán túl sokat ígér, mit láthatunk.
Rohanunk mindenért,
kell, amit más elért,
mert csak így érzed:
teljes az élet.
Egyszer rádöbbensz tán:
te is megváltoztál.
Rohan az élet,
ezután fel sem veszed.
Ahogy hajtod a mindent,
ami szép volt, semmit sem jelent.

refr.:
Nekem szűk ez a föld.
Keresek egy újat.
Nekem szűk ez az ég.
Álmodok egy újat.
Nekem szűk ez a ház.
Építek egy újat.
Nekem szűk ez az ágy.
Akarok egy újat.
Nekem szűk a világ...

Ez nem is baj.
Ez mind nem zavar.
Hisz az erdők, s fák is mások, mint tavaly.
Mindenki mást akar,
másképpen szól a dal.
Ilyen az élet,
más ahogy élek.
Nem baj, ha rájössz, s nem fáj.
Nem is kell mit elhagytál.
Rohan az élet,
bár kicsit gyorsan szaladunk.
Talán túl sok mit hajtunk,
talán mindent akarunk. Hajt az idő

refr.

refr.