2010. február 17., szerda

Isten apróhirdetései


Kérlek, ne igyál, ha vezetsz. Még nem vagy felkészülve arra, hogy engem láss.
El tudod képzelni, mennyibe kerülne a levegő, ha valaki más szolgáltatná?
Mit kell tennem, hogy felkeltsem a figyelmedet? Adjak fel egy újsághirdetést?
Földi emberek, ne bánjatok velem úgy, mint egy marslakóval.
Azt gondoltam, hogy a világot fekete-fehérnek teremtem. Aztán azt mondtam ... neeem!
Ha azt gondolod, hogy Gioconda bámulatos, látnod kell az én mesterdarabomat… a tükörben.
Ne feledd az esernyődet. Nekem öntöznöm kell a növényeket.
Véleményem szerint te vagy a legszebb teremtménye a Földnek. OK, kicsit elfogult vagyok.
Gyere az én házamba vasárnap, a meccs előtt.
Gyere és hozd el a gyermekeket is.
Melyik részét nem érted annak, hogy “Ne…” ?
Beszélnünk kell egymással.
Szeretem az esküvőket, hívj meg a tiedre.
Ezt a “Szeresd felebarátodat”... én komolyan gondoltam.
Én szeretlek téged, és téged, és téged, és téged…
Kiválasztottad az utad ... Elviszel magaddal?
Kövess engem.
Örömmel viszem a keresztedet, gyere.
Nem vagy egyedül, itt vagyok neked én.
Bízz bennem.
A legszebb ajándékot akarom neked adni...
Helyezd magad a kezembe és figyelj.
Kereslek téged, válaszolj nekem.
Ne hagyj el engem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Adjuk Neki hittel magunkat,
Ő mégiscsak legjobb Kisértet,
Nincs már semmi hinnivaló,
Higgyünk hát a van-vagy-nincs Úrnak.
Mert ő mégis legjobb Kisértet
S mert szörnyüséges, lehetetlen,
Hogy senkié vagy emberé
Az Élet, az Élet, az Élet"

Ady Endre: Menekülés az Úrhoz (részlet)